Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009

Αμφιλοχιώτης και στις παράνομες άδειες ΦΔΧ, αλλά εφαγε ΑΚΥΡΟ από τον Νομάρχη

Σίγουρα θα έχει πάρει το αυτί σας,είτε από το MEGA, είτε απ'τα τοπικα ΜΜΕ για το σκάνδαλο των παρανομων αδειών Φοτηγων ΔΧ στον Νομό!Ο ένας εξ αυτών που έδωσαν την μάχη προκειμένου να νομιμοποιηθούν οι παράνομες άδειες ΦΔΧ ήταν συντοπίτης μας Αμφιλοχιώτης,ο οποίος μαθημένος να κάνει τον "κομπόσο", υπέθεσε πως και στο Μηχανολογικό Αγρινίου θα μπορούσε να φέρεται σαν αφεντικο και σαν να είναι χωράφι του μα υπολόγιζε χωρίς τον "ξενοδόχο",βλέπε Νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας ο οποίος επαναεπιβεβαιώνοντας γιατι είναι τοσο ισχυρός στον Νομό,τον πέταξε έξω με τις κλωτσιές!Μαζί με τις κλωτσιές του έδωσε και το τελεσίγραφο πως οι μαγκιές και οι προσπάθειες να μεγαλώσει την περιουσία του σε βάρος ενός εκ των δυναμικότερων σωματείων του Νομού,των φορτηγατζήδων,θα αποβούν άκαρπες!Συγγενικό πρόσωπο αυτού ήταν και υποψήφιο στις προηγούμενες Δημοτικές Εκλογές του 2006,αλλά δεν καταφερε και πολλά παρά το χρήμα χάλασε!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δημοσιεύτηκε στο express.gr


Eντολή για διερεύνηση της υπόθεσης που αφορά σε παράνομη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας σε φορτηγά και βυτιοφόρα δημόσιας χρήσης έδωσε το απόγευμα της Πέμπτης στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Ιωάννη Σακελάκο, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με πόρισμα του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή, εντοπίζονται παράνομες αδειοδοτήσεις φορτηγών και «προβλήματα με πολιτικές, κοινωνικές και ποινικές διαστάσεις», ενώ προέκυψαν ευθύνες και για στελέχη υπουργείων, με αποτέλεσμα να ερευνηθεί και ο ρόλος των υπουργών Μεταφορών των τελευταίων χρόνων.
Ειδικότερα, όπως είχε προκύψει μετά από απογραφή που έγινε πριν από 6 χρόνια για να διαπιστωθεί ποια και πόσα φορτηγά δημόσιας χρήσης έχουν άδεια και κυκλοφορούν νόμιμα, τουλάχιστον έντεκα οχήματα φέρεται να διέθεταν πλαστά στοιχεία. Πρόκειται κυρίως για φορτηγά στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν πληροφορίες οι φάκελοι των εν λόγω φορτηγών δεν βρέθηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες και δεν μπόρεσε να αποδειχθεί εάν ήταν πλαστές ή όχι οι άδειες.
Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο τότε υπουργός Μεταφορών ζήτησε με εντολή του από νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις όλης της χώρας να χορηγηθούν άδειες, χωρίς να έχει αυτό το δικαίωμα, ενώ το 2009, υπουργός Μεταφορών εμφανίζεται να ζητεί με εντολή του από το Γραφείο Συγκοινωνιών στο Αγρίνιο να εκδοθούν άδειες για 11 φορτηγά με συγκεκριμένους αριθμούς.
Για την ενέργεια αυτή ενημερώθηκε και ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιτζής, ο οποίος ερευνούσε το θέμα. Ο κ. Ρακιτζής επισκέφθηκε τον υπουργό και του ζήτησε να ανακληθεί η απόφασή του, γεγονός που έγινε.
Ωστόσο, στις 8 Σεπτεμβρίου έγινε ανάκληση της απόφασης και εκδόθηκε νέα ώστε να δοθούν άδειες για τα 11 φορτηγά, αλλά και για άλλα τις επόμενες ημέρες.
Με δεδομένο ότι η αγοραία αξία του δικαιώματος κυκλοφορίας ΦΔΧ ανέρχεται, ανάλογα με την κατηγορία, από 80.000 έως και σε 300.000 ευρώ για βυτιοφόρα υγρών καυσίμων και ότι ο συνολικός αριθμός των παράνομων αδειοδοτήσεων δεν έχει εξακριβωθεί (πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί να αγγίζει και τα 400 οχήματα), ο κ. Δημήτρης Ρέππας ζητεί από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας "αφού εξετάσει την υπόθεση να πράξει τα δέοντα".