Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Στ.Πολύζος: Ενορχηστρωμένη επίθεση εις βάρος μου με "γκαιμπελίστικες" μεθόδους

Η επικείμενη ανακοίνωση της επιλογής μου από το Υπουργείο Υγείας με την ιδιότητα του μέλους στο ΔΣ του ΚΑΦΚΑ Αμφιλοχίας, προφανώς, «ενόχλησε σφόδρα», τη γνωστή νομενκλατούρα αιρετών, κομματαρχών και ημετέρων που θέλει με κάθε τρόπο και μέσο να διαφεντεύει το τόπο μας.
Αποτέλεσμα αυτής, ήταν η ενορχηστρωμένη επίθεση εις βάρος μου, με «γκαιμπελίστικες» μεθόδους αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, εφευρώντας «κωλύματα» που δεν είχα, δεν έχω και δεν θα έχω ποτέ.
Το έργο αυτό ανέλαβαν άτομα, υποχείρια της εκάστοτε εξουσίας, δίχως προσωπικότητα και πυγμή, με κατασκευασμένα ψεύδη, ανύπαρκτες κατηγορίες, θέλοντας στα πλαίσια της αντεκδίκησης, να σπιλώσουν την τιμή μου και την υπόληψή μου, να πλήξουν την επαγγελματική μου ευσυνειδησία και ακεραιότητα και να σταματήσουν την κοινωνική μου ανέλιξη, καταφεύγοντας σε εκβιασμούς τόσο σε μένα όσο και σε στενούς συγγενείς μου.
Συμμετείχα στη «δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος» για την κάλυψη θέσεων διοικητικής ευθύνης στο Τομέα της Υγείας, - θεωρώντας ότι μπορώ να προσφέρω με τις γνώσεις και τις ικανότητές μου - πιστεύοντας δε, ότι με το «νέο» ΠΑΣΟΚ με Πρωθυπουργό το Γιώργο Παπανδρέου, ανοίγονται ορίζοντες και σε άτομα που δεν είναι προσκολλημένα σαν «βδέλλες» στα γραφεία βουλευτών, κομματαρχών και πολιτευτών.
Αρνούμαι να συμμετάσχω στα πολιτικά παιχνίδια και δεν θα «θυσιαστώ» ως «Ιφιγένεια», στο βωμό των πολιτικών σκοπιμοτήτων, ενόψει και της Διοικητικής Μεταρρύθμισης [ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ] που αναμένεται.
Για την προάσπιση δε του ονόματός μου και την τιμωρία των συκοφαντών μου, ήδη έχω προσφύγει στη δικαιοσύνη και σε κάθε πειθαρχικό δικαιοδοτικό όργανο και ωσονούπω θα λάμψει η πλήρης αλήθεια.

Μετά τιμής

Στάθης Πολύζος
Οικονομολόγος –υπάλληλος Δήμου Μενιδίου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΜΑΣ ΕΞΗΓΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?????