Πριν από λίγες μέρες, την Τρίτη 8 Μαρτίου ολοκληρώθηκε με αίσιο τέλος το σήριαλ με την 3η εργολαβία του οδικού άξονα Άκτιο- Αμβρακία. Το Υπουργείο Υποδομών υπέγραψε με τον δεύτερο ανάδοχο, την Ιόνιο ΑΤΕ και έτσι δρομολογείται κανονικά πλέον η κατασκευή του συνολικά.
Αυτό προέκυψε από την επίσκεψη στην Ήπειρο του Υφυπουργού Υποδομών κου Μαγκριώτη που αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο του οδικού άξονα Άκτιο- Αμβρακία. Όπως ενημέρωσε οι υπόλοιπες εργολαβίες στο 1ο, 2ο, και 4ο τμήμα παρά τις καθυστερήσεις λόγω απαλλοτριώσεων και επιτάξεων και της έλλειψης οριστικών μελετών εξελίσσονται ομαλά.
Η μετατροπή του οδικού άξονα από επαρχιακό σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο είναι το σημαντικότερο οδικό έργο στην Δυτική Ελλάδα αλλά και την Ήπειρο μετά την κατασκευή της Ιόνιας Οδού.
Λόγω της σημαντικότητας του δρόμου οι εργασίες κατασκευής τρέχουν με πολύ ικανοποιητικό ρυθμό και πλέον και με την προσθήκη της 3ης «ορφανής» εργολαβίας το έργο δεν έχει κανένα εμπόδιο. Η περιπέτεια που εξελίχθηκε είχε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς μετά τον διαγωνισμό τις 4 εργολαβίες των 48χλμ του δρόμου απέκτησαν : την 1η, 2η, 4η ο όμιλος ΑΕΓΕΚ και την 3η η εταιρεία Μηχανική.
Μετά την διαπίστωση της έλλειψης των μελετών και των προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις η Μηχανική απέστειλε έγγραφο διάλυσης της εργολαβίας, κρίνοντας προφανώς ότι δεν θα ήταν κερδοφόρα όπως εξελίσσονταν. Έτσι και σύμφωνα με τον Νόμο το έργο σε αυτές τις περιπτώσεις περνά στον αμέσως επόμενο ανάδοχο που ήταν η ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ που ανήκει στον όμιλο της ΑΕΓΕΚ.
Τελειώνοντας η πρώτη φάση με τις περιπέτειες του διαγωνισμού και των προβλημάτων πέρασε ακριβώς ένας χρόνος από την διεξαγωγή του διαγωνισμού και η ελπίδα όλων τώρα είναι το έργο να τρέξει και να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2013.
Με την ολοκλήρωση του οι δυτικές ακτές της Ηπείρου και τα Ιόνια Νησιά θα έχουν πλέον άμεση πρόσβαση μέσω του άξονα Άκτιο- Αμβρακία και της Ιόνιας Οδού στο ταχύ οδικό δίκτυο της χώρας.
Πηγή: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
1 σχόλιο:
αργησατε αλλα πηρατε χαμπαρι ποιος ειν ο ηγεμονας.
Δημοσίευση σχολίου