Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Δραματική η κατάσταση των δημοσίων υπηρεσιών στην Αμφιλοχία

Ερώτηση για την δραματική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι δημόσιες υπηρεσίες στην Αμφιλοχία κατέθεσε ο Βουλευτής του Νομού κ.Θ.Μωραϊτης. Όπως επισημαίνεται και σε επιστολή του Δημάρχου Αμφιλοχίας, «τα δυο τελευταία χρόνια και ενώ οι ανάγκες των ανθρώπων για υπηρεσίες και αποτελεσματική κρατική λειτουργίας πολλαπλασιάζονται, οι δημόσιες υπηρεσίες αποψιλώνονται και απαξιώνονται αφού ορισμένες στερούνται και αυτό το ελάχιστο προσωπικό που απλώς δικαιολογεί την παρουσία τους».

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στην πρασινάδα κάθεσαι
κι εγώ σου το χαιδεύω
το παχουλό χεράκι σου
που τόσο το λατρεύω.

Γιατί μικρή μου μόλις με δεις
ευθύς τα κατεβάζεις ;
στο χώμα τα ματάκια σου
κι εμέ δεν με κοιτάζεις ;

Μήπως τον έχω εγώ μικρό
τον πόνο στην καρδιά μου ;
Μήπως δεν μου σηκώνεται
μια τρίχα από τα μαλλιά μου ;

Θα 'ρθω στο παραθύρι σου
θα 'ρθω να σου την παίξω
να παίξω την κιθάρα μου
κ' ύστερα να σε κλέψω.

Κι άμα δεν έβγης να με δεις
θα πάω για να χύσω,
να χύσω δάκρυα πικρά
μήπως σε λησμονήσω.

Φεύγεις και δεν λογίζεσαι
πως κάποιος την χτυπάει
χτυπάει την κεφάλα του
γιατί σε αγαπάει.

Ανώνυμος είπε...

Αχ Κουφοντίνα, μπελά του μπασκίνα
σύρριζα κομμένα τα μαλλιά σου
κωδικοποιημένη η μιλιά σου

βάζεις βόμβες και ρουκέτες
σώζεις στόχους σε δισκέτες
κάνεις κι απαλλοτριώσεις

και στον δρόμο όταν βγαίνεις
απαρατήρητος διαβαίνεις
Κουφοντίνα, Κουφοντίνα...

Ανώνυμος είπε...

Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διαβάζετε και να ερμηνεύετε τους στίχους βάση της γνωστή κλασσικής μουσικής του παλαιού τραγουδιού «ΑΧ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Αχ Κουφοντίνα, βρίσκεσαι σε καραντίνα
ήσουν τρομοκράτης με αέρα
είχες την πιο διάσημη παρέα

κι όταν οι άσχημοι σε ψάχναν
συ δεν έβγαζες ούτε άχνα
τριγυρνούσες στην Αθήνα

παραδόθηκες στη Γάδα
κι έμειν' άναυδη η Ελλάδα
Κουφοντίνα, Κουφοντίνα...

Ανώνυμος είπε...

Δημαρχε, λιμενικο, ικα, υγειονομικο, που ειστε;
Συντομα θα κλειθειτε να δωσετε λογο στους ανωτερους σας.
Δεν παει αλλο αυτη η κατασταση.
Δεν μπορειτε να συνεχισετε να κανετε τα στραβα ματια.
Ζουμε κι εμεις εδω.